Інклюзивна освіта

Інвалідність можна розглядати по-різному. Можна вважати, щоінвалідність— ценестерпні щоденні страждання нетільки для самого інваліда, айдля всіх членів суспільства. Аможна знати,що інвалідність— ценеобділеність долею, це, скоріше, такий спосіб життя вобставинах, щослалися, який може бути дуже корисним інваліду талюдям довкола нього.

Нехвороба створює обмеження діяльності, аумови життя, щоїхможе запропонувати суспільство людям зобмеженими можливостями. Умови різних можливостей досяжні лише втому суспільстві, деінвалідність розглядається через соціальну концепцію, девідсутня дискримінація інвалідів словами тадіями здорових людей. Тоді головний зміст процесу інклюзії можна означити так: «Усім тут раді!»

Інклюзія— процес реального включення інвалідів у активне суспільне життя. При цьому всі зацікавлені сторони мають долучатися до участі для отримання бажаного результату. Інклюзія однаковою мірою необхідна всім членам суспільства. Інклюзія— це належність до співтовариства (групи друзів, школи, місця проживання).

Інклюзію в освіті можна розглядати якодин із багатьох аспектів інклюзії в суспільстві загалом. Бути інклюзивним— означає шукати шляхи для всіх дітей бути разом під час навчання (включно здітьми зінвалідністю). Інклюзія означає розкриття кожного учня задопомогою освітньої програми, яка достатньо складна, але відповідає його здібностям. Інклюзія враховує потреби, атакож спеціальні умови за підтримку, необхідні учню й педагогам для досягнення успіху.

Проте процес упровадження інклюзії потребує значних зусиль усіх учасників освітнього процесу: від Міністерства освіти і науки України, молоді та спорту до вчителя, класного керівника, обслуговуючого персоналу.

Інклюзивна школа— заклад освіти, який забезпечує інклюзивну освіту як систему освітніх послуг, зокрема: адаптує навчальні програми таплани, фізичне середовище, методи таформи навчання, використовує існуючі вгромаді ресурси, залучає батьків, співпрацює зфахівцями для надання спеціальних послуг відповідно дорізних освітніх потреб дітей, створює позитивний клімат ушкільному середовищі. Незважаючи нате, щоінклюзивні школи забезпечують сприятливі умови для досягнення рівних можливостей і повної участі, для їх ефективної діяльності необхідні спільні зусилля не лише збоку вчителів та персоналу школи, а й ровесників, батьків, членів родин.

Кiлькiсть переглядiв: 515

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.